woensdag 23 november 2016

'Schaduwkinderen' op de Margriet Winterfair


Maandag 21 november 2016 was het dan de - voor mij - langverwachte dag waarop de 9e thriller van Linda Jansma werd gepresenteerd.
In afwijking van de eerdere presentaties vond deze presentatie plaats op de Margriet Winterfair in Utrecht.

Linda Jansma werd geïnterviewd door Janneke Siebelink, hoofdredacteur van Bol.com, en met een aantal vrienden van Linda zat ik op de eerste rij. 
Het interview liep als een trein en ging over het te presenteren boek 'Schaduwkinderen'. Als ook bij eerdere thrillers van Linda, speelt ook deze thrillers rond een actueel thema. Linda Jansma heeft een talent om rond actuele thema's een thriller te schrijven, denk aan eerwraak (Doelwit), huiselijk geweld (Tweestrijd), hackers (Verbroken) en loverboys (Caleidoscoop). Van het boek Verbroken zijn de filmrechten zelfs verkocht. Daarnaast is Linda bekend om het gedegen feitenonderzoek wat ze voor haar boeken pleegt.
Over 'Schaduwkinderen' wijdt ik nog niet te veel uit, ook omdat ik nu zelf het boek lees en ik na het lezen nog een recensie ga plaatsen. Nog even geduld dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten