dinsdag 22 november 2016

Waarom lezen met Bonsien?

Nou omdat het me leuk lijkt om mijn leeservaringen te delen en omdat ik schrijven erg leuk vind. Al met al is een blog dan een win-win-situatie.
Nu en dan schrijf ik een recensie en deel die dan op FB bij Thrillerlovers, Hebban soms bol,com, maar nu is mijn eigen blog dan een feit. '
De 'styling' is nog lang niet hoe dit moet zijn, maar dat komt. De inhoud is tenslotte nu wel het belangrijkste onderdeel.

En wat leest Bonsien dan? Nou heel divers. Sinds ik in 2008 kennismaakte met dizzie.nl (helaas ter ziele gegaan) ben ik aan thrillers verslingerd geraakt. Daarvoor las ik eigenlijk alleen romans.
Met name Scandinavische thrillers en de thrillers van een aantal goede Nederlandse auteurs hebben mijn hart gestolen, maar daarnaast lees ik ook andere fictie en non-fictie.
In dit blog ga ik recensies plaatsen van door mij gelezen boeken. Af en toe 'beleef' ik ook iets wat met boeken heeft te maken, zoals een lezing van een auteur of een boekpresentatie en daarover plaats ik ook een blogje.

Nu weet ik alleen nog van dit blog, dus ik moet gaan kijken hoe ik een beetje bekendheid aan de blog kan gaan geven en hoe ik de blog kan pimpen met leuke foto's.
Het is een feit we gaan het beleven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten