woensdag 31 mei 2017

Fijne verrassing van De Crime Compagnie



Net thuis van vakantie, druk met de was en proberen weer uit de Afrika stand en in heet Nederlandse ritme te komen.

Dan dropt de postbode een dikke envelop op de deurmat. Manlief meldt dit niet maar legt de envelop op tafel en laat mij doormodderen met de wasjes en strijkjes.
Als ik dan voor een kopje koffie in de woonkamer kom glimt de envelop me tegemoet. Een dikke van de Crime Compagnie, dat kan alleen maar iets leuks betekenen!  En ja, in de envelop het boek Zondeval van Marianne en Theo Hoogstraten.

Voor mijn vakantie had ik aangegeven dat ik geïnteresseerd was in het boek, maar dat was ik ook al weer vergeten. Aangename verrassing dus, en helemaal omdat ik me net in de between-two-books fase bevond. 
Van vriendin Linda kreeg ik de tip dat het misschien fijn was om de twee boeken voorafgaand aan Zondeval te lezen, waardoor ik begreep dat er een personages terugkeren in de boeken. De twee voorafgaande titels zijn Bloedlink en De Verleidsters.


Een dilemma; ga ik die titels wel of niet lezen voorafgaand aan Zondeval. Uiteindelijk besloten om dat niet te doen, maar blanco te beginnen in het boek. Dus… binnenkort mijn verslag hierover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten